GARANTINIO APTARNAVIMO SĄLYGOS

 

1. Visai e- cigarečių elektronikai yra taikoma 3 mėn. (90 kalendorinių dienų) garantija, kuri yra skaičiuojama nuo įrenginio įsigijimo datos ir galioja tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims.

2. Sugedus prekei, dėl garantinio remonto atlikimo Jūs galite kreiptis į artimiausią RoyalSmoke parduotuvę arba susisiekite su mumis el. pašto adresu info@royalsmoke.lt arba tel.: +370 678 58285 ir prekę pristatyti paštu. 

3. Pateikdamas prekę remontui, Jūs būtinai privalote pateikti galiojantį prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą faktūrą ar pirkimo kvitą).

4. Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas.

5. Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, remontas atliekamas nemokamai.

6. Garantija neteikiama jeigu:

6.1. Produktas grąžinamas be pirkimo dokumentų;

6.2. Produkto defektai atsirado dėl savaiminio nusidevėjimo;

6.3. Produktas yra mechaniškai pažeistas pačio Pirkėjo (buvo ardyta arba yra sulaužyta);

6.4. Gedimas atsirado netinkamai eksploatuojant (naudojamas ne pagal paskirtį arba naudojamas kitaip, nei nurodyta įrenginio vartotojo atmintinėje);

6.5. Konstrukcija ir komplektacija yra pakeista paties vartotojo;

6.6. Produkto garantinio aptarnavimo laikotarpis yra pasibaigęs.

7. Garantinis aptarnavimas nėra taikomas greitai susidėvintiems produktams (kaitikliai, kandikliai, kapsulės, e-skysčiai, kaitinimo galvutės ir kitoms ne elektroninėms įrenginio dalims).

8. Prekę galite grąžinti šiais atvejais:

8.1. Jeigu įsigijote ne tai ką rezervavote;

8.2. Jei įsigijote nekokybiška prekę;

8.3. Kitais įstatymo numatytais atvejais.

9. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, RoyalSmoke ar atstovas negali priimti daikto grąžinimui.

Prekių grąžinimas:

Mes siekiame, kad būtumėte patenkinti pirkiniais ir mūsų darbu. Įsigijus prekę, atidžiai ją apžiūrėkite. Jei, įsigijus prekę, pastebėjote, kad ji sugadinta, ir norite ją grąžinti, prašome susisiekti su mumis el. paštu arba telefonu nedelsiant ir pateikti tokią informaciją: įsigytos prekės ir jos čekio numerį, taip pat nurodykite grąžinimo priežastį (sugadinta, ne ta prekė, ir pan.).

Prekę galite grąžinti šiais atvejais:

• jeigu įsigijote ne tai, ką rezervavote;

• jei įsigijote nekokybišką prekę;

• kitais įstatymo numatytais atvejais.

Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso, Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo bei Lietuvos Respublikos vyriausybės nutarimo dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo nuostatomis.

Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas taip pat turi būti pateikiamas pirkimo čekis. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Mes ar Mūsų atstovas negali priimti daikto grąžinimui.